پیشتازی ایساکو در مسیر رشد و کسب حداکثری رضایت مشتریان.
خدمات پس از فروش ایرانخودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکتهای ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.
به گزارش خودروکار، سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: شرکت ایساکو امسال در بین ۴۰ شرکت خودروساز داخلی و خارجی برای هشتمین دوره متوالی در ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام میشود، موفق به کسب جایگاه نخست شد.
وی، با اشاره به اینکه دستیابی هشت سال متوالی به مقام نخست نتیجه تلاشهای شبانهروزی همه همکاران و نمایندگیهای ایساکو است، اظهار داشت: کسب این موفقیت نتیجه اهتمام مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و زحمات همه عوامل تامین و تولید است و باید از نمایندگیهای ایساکو که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار گرفتند قدردانی کنیم.
وی ارزشمندترین بخش نتایج امسال را روند رو به رشد رضایت مشتریان و کسب بالاترین سطح اعتماد مشتریان براساس نظر مثبت اعطایی آنها به خدمات ارایه شده توسط شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست و افزود، این موضوع که مشتریان نظر مثبتی به خدمات ایساکو داشتهاند مایه دلگرمی ماست. تلاش کردیم با وجود سختگیرانهتر شدن نحوه ارزیابیها و ارتقاء کیفی در حوزه بازرسی، با ارائه طرحهای نوین خدمات رسانی و خلق ارزشهای برتر برای مشتریان در راستای ارتقای کیفیت و بهبود مستمر و کسب استانداردهای جهانی در ارائه خدمات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداریم.
حسینی تاکید کرد: نگاه ایساکو ایجاد تحول در خدمات پس از فروش است که اعلام نتایج نشان میدهد مسیر حرکت براساس برنامهریزی اهداف سازمان، پیش رفته است.
لازم به ذکر است، ویژگی مهم این دوره از ارزیابیها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که موجب شد بررسیها بسیار سختگیرانهتر صورت گیرد. برهمین اساس شرکت ایساکو با ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور توانست در صدر شرکتهای خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.
انتهای پیام/